Ali veste, kaj vse dela izkušena spletna agencija?

Spletna agencija pomaga podjetju na spletu ustvariti vodilno pozicijo skozi vsebinski marketing (inbound marketing). Vodilno pozicijo podjetja doseže agencija s privlačnostjo vsebine in z grajenjem odnosov do potencialnih kupcev na način, ki je primeren dejavnosti naročnika. Spletna agencija pomaga podjetju privabiti zveste kupce in posledično doseči rast podjetja.

Najpomembnejša področja: vsebinski marketing (inbound marketing), SEO oz. optimizacija na iskalnikih, plačljivo iskanje, web design, ugled na internetu, e-mail marketing in uresničevanje komunikacijskega načrta.

VSEBINSKI MARKETING

Vsebinski marketing (inbound marketing) vzbudi pozornost kupcev na naročnikovi spletni strani s pomočjo atraktivne in kakovostne vsebine. Privlačna vsebina spremeni spletne obiskovalce v kupce.

Kaj pripelje obiskovalce na spletno stran?

Strategija vsebinskega marketinga preusmeri obiskovalce na spletno stran s podajanjem pomembne oz. ključne vsebine.


Predstavitev (odlične) vsebine

Če naročnik razume s kakšnimi izzivi se sooča idealni kupec v posamezni fazi nakupa, lahko s ključno vsebino učinkovito preusmeri namero kupca v nakup.


Konverzija obiskovalcev v potencialne stranke

Z grajenjem baze in pošiljanjem elektronskih sporočil s primerno vsebino, so lahko potencialne stranke veliko bolj učinkovito spodbujene k nakupu in s tem doživijo nakupovalno izkušnjo kot prijetno.


Gradnja lojalnosti

Kupci so lahko vaši najbolj zvesti oboževalci in največji promotorji blagovne znamke. Vsebinski marketing deluje krožno, saj s svojo strategijo spodbudi, da se kupci znova vračajo.

SEO OPTIMIZACIJA

Spletna agencija naredi SEO optimizacijo z uporabo najboljše prakse, ki bo spletno stran naročnika uvrstila čim višje med zadetki. Pred SEO optimizacijo se naredi tehnična revizija spletnega mesta in analiza konkurence.

Optimizacija spletne strani

Paket SEO storitev web agencije vključuje ponavadi tehnično revizijo spletne strani, da bo pravilno optimizirana za Googlov, Bing, Yahoo in Yandex iskalnik. Tehnična revizija vključuje Naslov, Ključne besede, Opis Meta podatke, Url-je, dizajn, tehnične napake, zemljevide in strukturirane podatke.


Optimizacija vsebine in linkov

Ko je spletna stran tehnično dovršena, se SEO eksperti osredotočijo na optimizacijo vsebine in linkov, vključno z blogom. Če je posel naročnika usmerjen lokalno, lahko agencija razvije strategijo za lokalno iskanje in poskrbi, da se znamka pojavi pri rezultatih za Googlov zemljevid.


Pregled in popravki

Po SEO optimizaciji naročnik ne smete obtičati. S ponavljajočo vsebinsko strategijo, z vzdrževanjem vseh tehničnih podrobnosti in tržno analizo bo v primerjavi s konkurenco ostala spletna stran visoko pozicionirana po ključnih besedah, ki zasledujejo poslovni cilj.


Analiza in poročanje

Z rednim spremljanjem najbolj iskanih ključnih besed, ki so povezane s poslovanjem, lahko web agencija nenenhno prilagaja strategijo naročnikovega podjetja.

PLAČLJIVO ISKANJE

Plačljive medijske storitve izkoriščajo prilagojen mix kanalov z namenom povečanja spletne izpostavljenosti. Rezultati se pokažejo od obsega iskalnih zadetkov, do večjega števila zadetkov objav na družabnih medijih.

Prilagojena strategija medijskega planiranja

Vsaka plačljiva strategija je drugačna. Z razumevanjem  poslovnega cilja se s plačljivo strategijo naročnik najprej osredotoči na doseganje tega cilja, vsekakor pa se tu ne ustavi. Še naprej se testira in prilagaja kampanja, da se preveri ali vrača najboljši RVC.


Google in Yandex oglaševanje

Ko se  blagovna znamka pojavlja po pravih ključnih besedah pravim obiskovalcem, se kombinira SEO strategija s strategijo Google, Bing, Yahoo ali Yandex oglaševanja, s čimer se doseže maksimalna pokritost.


Oglaševanje na družabnih omrežjih

Spletna agencija poskrbi, da bo vsebina ali izdelki vidni na Facebooku, LinkedInu, Twitterju, Instragramu in drugod, kjer se pojavlja občinstvo.


Nadpovprečna vidnost vsebine

Vsebina si zasluži, da je vidna! Vendar s poplavo informacij, ki obstaja na spletu, je potrebno nekaj več, da bo občudovanja vredna vsebina ustrezno izpostavljena.

SPLETNO OBLIKOVANJE

Spletna stran predstavlja prvo priložnost podjetja, da napravi vtis na potencialnega kupca. Dobra spletna agencija oblikuje in razvije spletno mesto, ki je privlačno, kot tudi prijazno za uporabo.

Oblikovanje (web design)

Kreativna ekipa poskrbi za izgled znamke na spletu. Glede na razpoložljiva sredstva lahko naročnik izbira med že vnaprej postavljenimi predloge ali prilagojeno obliko, ki hkrati ustrezajo tudi mobilnim napravam.


Uporabniku prijazno (Web site usability)

Izkušena agencija načrtuje in poskrbi, da spletna stran predstavlja prijetno izkušnjo za uporabnike z logično in enostavno navigacijsko strukturo.


Content Management System (CMS)

Spletna stran se razvije in se poveže z uporabniku prijaznim CMS-jem, kar omogoča, da lahko uporabnik kasneje sam ureja in posodablja spletno stran. Agencija ponuja usposabljanje in pomoč pri urejanju spletne strani. Primeri CMS sistemov so WordPress, Magento, Typo3 itd.


Vzdrževanje iskalnih zadetkov

Spletna stran je pripravljena na tekmovanje v iskalnih zadetkih. SEO nastavitev poskrbi, da so vsebina, ključne besede, meta besede in navigacije optimizirani.

DRUŽABNI MEDIJI

Podjetje pridobi občinstvo s strokovno in privlačno prisotnostjo na družabnih medijih. V ta namen se razvije primerna strategija in prilagojena vsebina.

Strategija družabnih omrežij

Z izbiro prave platforme se pripravi strategija družabnih medijev, ki se sklada s poslovnimi cilji.


Pridobivanje občinstva

Družabni mediji so najboljše orodje za obojestransko komunikacijo z oboževalci in sledilci. Z ustvarjanjem vsebine, ki jo imajo sledilci radi in s tem, da se jim prisluhne, se doseže povečanje števila sledilcev.


Kampanje in promocije

Družabni medij so idealen prostor za začetek kampanje in promocije, da se bo začne govoriti o blagovni znamki. S tem se širi sporočilo znamke.


Vključitev v pogovor

Ali je naročnik prisoten tam, kjer se občinstvo pogovarja o blagovni znamki ali izdelkih? S poslušanjem se odkrije aktualna vsebino in se na primeren način vključi v pogovor, ki bo za naročnika predstavljal dodano vrednost.

UGLED NA SPLETU

Podjetje mora prevzeti kontrolo nad blagovno znamko. Spletna agencija pomaga ustvariti ugled s petimi zvezdicami in zagotovi, da bodo sporočila na spletu ostala jasna in dosledna skozi vsako platformo.

Pregled & načrt

Kvalitetna agencija v celoti pregleda splet in analizira, kateri zadetki se povezujejo z imenom podjetja, blagovno znamko ali ključnimi zaposlenimi.


Optimiziranje prednosti

Nato se izdela ocena o optimizaciji obstoječega stanja. Pozitivne rezultate se premakne na vrh zadetkov iskalnih strani, medtem ko se negativne umakne na dno liste.


Nadzor

Zgradimo se sistem opozoril, s katerim se konstantno nadzira, kadar se o vaši dejavnosti razpravlja na spletu.


Merjenje & analiziranje

Ustvarijo se profili analitikov in se jih vključi v spletne strani za spremljanje pretoka in rezultatov iskanja.

KOMUNIKACIJSKI NAČRT

Z osredotočenostjo na občinstvo izdela agencija terminski načrt komuniciranja, ki naročnika loči od konkurence.

Strategija

Glede na lastnosti  občinstva in edinstvenih nakupnih navad se razvije vsebinska strategijo, ki dopolni marketinško strategijo in poslovne cilje.


Koledar

Ko je enkrat strategija izdelana, je pomembno, da se najprej načrtuje vsebina. Agencija pomaga izdelati koledar, ki bo poskrbel, da občinstvo nenehno prejema visoko kakovostno vsebino.


Izdelava

Glede na ton komuniciranja in občinstvo, ki sta opredeljena v strategiji,  izdelajo strokovnjaki v agenciji kvalitetno vsebino, ki je osredotočena na potrebe občinstva. Z ustvarjanjem uporabne in privlačne vsebine, ki je primerna za občinstvo, je prav vsebina tista, ki večinoma privabi potencialne kupce na spletno stran naročnika.


Distribucija & promocija

Zgolj ustvarjanje odlične vsebine še ni dovolj, saj jo morajo drugi tudi odkriti. Spletna agencija lahko izdela promocijsko strategijo, s katero se zagotovi, da se vsebina postavi naravnost pred oči strank.

EMAIL MARKETING

Z ustvarjanjem in povečevanjem baze podatkov sledilcev in prejemnikov e-novic bo podjetje s pomočjo email marketinga doseglo najboljšo obliko pogovora.

Strategija in izvedba

Glede na to, kaj želi naročnik doseči z email marketingom, oblikuje in strukturira agencija e-novico, s katero se dosežejo komunikacijski cilji.


Optimizacija

S testiranjem in spremljanjem analitike se določi kaj deluje, zato se kampanje nenehno izboljšujejo.


Analiza in poročanje

Kampanjo naročnika se analizirala glede na doseg, število odpiranj in klikov. Nato se predlaga način za izboljšanje dobičkonosnosti naložbe.


Avtomatizacija

Za  kampanjo lahko IT strokovnjaki avtomatizirajo bazo kontaktov (prejemnike e-novic). Z uporabo avtomatizacije so e-novice ciljno poslane tudi glede na interese in navade strank.

KONTAKTIRAJ NAS

Print Friendly, PDF & Email
2017-08-08T04:05:55+00:00 May 20th, 2017|blog, email, magento, marcelino, trgovina|