12 najbolj popularnih naslovov vseh časov za spletno stran ali email kampanjo

Naslovi so najpomembnejši deli vaše spletne strani. In kaj pravzaprav vsebuje dober naslov? V današnji novici vam bomo predstavili 12 naslovov, ki so dosegli najboljši odziv.

Smejali so se, ko sem sedel h klavirju, ampak ko sem zaigral …
To je najbolj priljubljen naslov vseh časov. Uporabljen je bil pri direktnem trženju za prodajo izdelkov vrednih milijone dolarjev, vendar kaj je bilo pravzaprav na tem naslovu, da so ljudje nadaljevali z branjem? To je pričakovanje. Kot bralec se vprašaš, “kaj se je zgodilo, ko se je usedel za klavir? Jim je bilo všeč, kar je zaigral? Katero pesem je zaigral?”

Zasmejali so se, ko me je natakar ogovoril v francoščini – toda njihov smeh se je ob mojem odgovoru spremenil v začudenje.
Zopet pričakovanje. “Kakšen je bil njen odgovor?” se sprašujemo. “Če niso mislili, da bi lahko govorila francosko, iz katere države potem prihaja?”.

Ali delate napake, ko privabljate nove kupce?
Mislim, da ko zagledaš tako naslov, se takoj vprašaš “O katerih napakah govori? Kaj če jih delam tudi jaz pri svojem poslu?”

Ali opazite 10 dekorativnih napak?
Podobno kot naslov #3, tudi ta naslov sproža misli o zadregi. Vsekakor ta naslov ne bi uporabili v revijah, namenjenih gospodinjam. Vendar kaj mislite, kakšen bi bil notranji monolog bralca, ko bi zagledal takšen naslov? “Dekorativne napake? Toliko časa sem namenila dekoriranju družinskega stanovanja. Upam, da nisem storila nobene od teh napak.”

Kako je “bedast oglas” iz mene napravil slavnega prodajalca

Kako me je čudna nesreča rešila pred plešavostjo
Naslov, ki se začne s “Kako” nas zelo dobro pritegne, saj zveni bolj kot uvod v neko zgodbo kot pa sam naslov. Ljudje radi beremo zgodbe.

Kdo še želi imeti figure slavnih iz tv ekranov?
Naslovi s “Kdo želi imeti” nakazuje na teorijo družbenega dokaza. “Kdo še” predpostavlja, da drugi ljudje že imajo tisto, kar je v vprašanju (v tem primeru so to”figure slavnih”). Ta naslov nakazuje tudi na to, da z branjem vsebine članka, lahko tudi vi dobite figuro slavnih.

Kdo še želi pripraviti torto v le polovičnem času?
Tako kot naslov #7 z očitno prednostjo – v polovičnem času.

Brezplačno za neveste, 2 EUR za ostale
Naslovi z “brezplačno” danes ne delujejo več, vendar ta naslov lahko pogledate z drugega zornega kota. Ta naslov se strogo nanaša na neveste, zato v njih zbudi pozornost v nasprotju z ostalimi, ki morajo za to stvar plačati 2 EUR.

Brezplačno za učitelje srednje šole, 6 EUR za ostale
Enak primer kot naslov #9. Uporabite ta naslov in vključite besede, ki se nanašajo na vašo dejavnost: [Nizka cena] za [vašo ciljno skupino] – [Visoka cena] za ostale.

Predstavljamo vam novi Ford (leto)
Beseda “Predstavljamo” je avtoritativna in v trenutku zavrne obiskovalčevo skeptičnost, da bi bil ta naslov lahko oglas. “Novo” prav tako vzbudi zanimanje pri veliko ljudeh, saj je v večini kultur splošno znano, da ljudje z novimi izdelki narekujejo trende.

Se sramujete vonjev v svojem domu?
To je naslov dvojnega odziva. Odgovorite z bodisi ja ali ne. Če odgovorite z ja, potem naslov pritegne vašo pozornost in nadaljujete z branjem. Trik tega tipa naslova je, da ga postavite tako, da bo večina bralcev nanj odgovorila pritrdilno.

Prodajni članek, oglas, e-mail (email kampanje, Mailchimp, Sendyblue, emailing server, email kampanje)

Pogovorite se z nami o vašem e-mailing projektu!

KONTAKTIRAJ NAS

Print Friendly, PDF & Email
2017-07-29T21:45:58+00:00 July 26th, 2017|blog, email, emailing, marcelino|