Kako povečati prodajo v spletni trgovini v času nakupovanja pred prazniki?

V naslednjih točkah so zajeti prodajni prijemi, ki povečajo prodajo spletne trgovine, še posebej v času pred prazniki:

PRIPOROČILA
Spletni trgovec lahko poveča povprečno vrednost naročila tako, da prikaže bodočim kupcem priporočila izdelkov. Poleg priporočil se uporablja še trik navzkrižne prodaje (cross-sell), ki je skupaj s priporočili odličen način za povečanje vrednosti nakupa. Zaradi tega trika kupci, ki že kupujejo, opravijo še dodaten nakup.

UPSELL
Trgovec lahko kupcu priporoči podoben izdelek z nekoliko višjo maržo v primerjavi z izdelkom, ki si ga obiskovalci ogledujejo. Upsell prodajni prijem neopazno dvigne povprečno ceno naročila, brez da je vsiljiv za stranko.

CROSS-SELL
Zelo uspešna metoda e-trgovine je že omenjena navzkrižna prodaja. Na primer, kupec kupuje kamero in e-trgovina mu priporoči še objektiv, vrvico in torbo za kamero.

RAZLIČNI NIVOJI POPUSTOV
Popusti v različnih nivojih so odličen trgovski prijem, s katerim se poveča velikost naročila. Primer: kupec, ki zapravi 100€ prejme 10% popusta, pod 200€ dobi 20%, nad 200€ pa 30%.

PRAZNIČNI DARILNI PAKETI
Darilni paketi so paketi, pri katerih kupci prejmejo popust, če kupijo celotno zbirko izdelkov kot darilni paket. Darilni paketi so idealni za praznične nakupovalce, saj povečajo vrednost naročila in ustvarijo udobje nakupovanja, saj prejmejo kupci vsa darila naenkrat.

BREZPLAČNA DOSTAVA
Zelo pomembna je meja za brezplačno dostavo, ki naj bo postavljena za večino naročil. Brezplačna dostava je najpomembnejši razlog, da obiskovalci naročijo po spletu še več izdelkov. Če e-trgovina ponudi brezplačno dostavo med prazniki, je to lahko najboljša priložnost za povečanje praznične prodaje.

UPORABA ŠIROKE PASICE
Uporaba širokega »bannerja« za brezplačno dostavo mora biti vidna na vseh straneh. To spomni nakupovalce, da zapravijo določeno vsoto in jim ne bo treba plačati še poštnine. Široka spletna pasica v zameno za prostor motivira kupce, da zapravijo več, saj se izognejo nepotrebnim stroškom pošiljanja.

KUPCI OPRAVIJO VEČINO NAKUPOV NA SPLETU 10 DNI PRED BOŽIČEM
Po podatkih je največje število dnevnih naročil med 12. in 21. decembrom, pri čemer začnejo počasi upadati med 22. in 24. decembrom. To kaže na to, da kupci odlašajo z nakupom do zadnje minute. Praznični kupci tako prejmejo izdelke ravno pred božičem in imajo približno 3 dni časa, da jih primerno ovijejo in pripravijo darilo.

Kako se lahko izkoristi nakupovalna mrzlica v zadnjem trenutku:

IZDELAVA OMEJENE ČASOVNE PONUDBE
Občutek, da se nekaj mudi, dela čudeže v marketingu med prazniki. Izdelava časovno omejene ponudbe spodbudi številne zavlačevalce, da se hitreje spravijo k prazničnemu nakupu.

OGLAŠEVANJE BREZ PREMORA
Ljudje kupujejo vse do božičnega večera. Tako je pametno, da e-trgovina prodaja in oglašuje vse do božiča. Pri oglaševanju je v veliko pomoč marketinški koledar (medijski načrt). Oglaševalec mora pripraviti tudi oglase za ponovno ciljanje, ki bodo spomnili kupce izdelkov, da se bliža zadnji čas za praznične nakupe.

HITRA DOSTAVA
Hitra dostava je v veliko pomoč, tistim, ki kupujejo v zadnjem trenutku. Tako pravočasno prejmejo darila. Dostava naj bo brezplačna ali predpraznična hitra dostava po nižji ceni in spletna trgovina bo ostala konkurenčna velikim spletnim ponudnikom kot je Amazon, ki v nekaterih državah ponuja celo dostavo v enem dnevu.

FORMULACIJA OBISKOVALČEVIH ISKANIH BESED S SINONIMI V ISKALNIKU
Sinonimi so ena najbolj enostavnih in pomembnih orodij, ki se uporabljajo pri marketingu spletne trgovine. Na primer, nekdo v iskalnik vtipka tekaški čevlji, nakar se izpiše: »ni rezultatov«, saj e-trgovina uporablja izraz superge v opisu izdelka. V tem primeru bi morala spletna trgovina izdelati sinonime za izraze kot so superge, tekaški čevlji in teniški čevlji in iskalce preusmeriti na enake rezultate iskanja. Sinonimi zagotavljajo, da kupec najde tisto, kar išče, trgovina pa opravi prodajo, ki jo potrebuje. Besede, ki jih stranke uporabljajo, se lahko preverijo v poročilu iskalnika. Sinonimi so eno izmed najlažjih in najpomembnejših orodij za izkoriščanje prednosti. Imajo veliko moč, zelo lahko jih je vzpostaviti in trajajo večno.

IZDELAVA USTREZNE STRANI ‘NI NAJDENIH REZULTATOV’
Cilj trgovca je, da zadrži stranko na spletni strani do nakupa. Ko spletna trgovina odpelje kupca na stran “ni najdenih rezultatov”, ker ni poskrbljeno za izdelek, ki ga je vtipkal v iskalnik, ga trgovec obdrži na svoji strani tako, da mu ponudi kontaktne informacije, več možnosti, priporočila, klepet v živo, ali preprosto ponovno oglašuje iskalnik, da stranko opogumi za nov poskus z iskanjem.

ZLATO PRAVILO: FILTRI ZA ISKANJE
Sposobnost učinkovitega in enostavnega filtriranja zadetkov v iskalniku na spletni strani je odličen način, da stranke kupujejo hitro in učinkovito. Ta preprečuje, da bi se kupci počutili preobremenjene in omogočajo filtriranje rezultatov za določeno vrsto izdelka, cenovni razred ali zvrst. Za učinkovito uporabo se morajo filtri uvajati po zdravi pameti. Vsi filtri morajo biti dinamični in neposredno povezani s kategorijo strani, kjer so prikazani.

Na primer filter velikosti oblačil se ne prikazuje na strani kategorije kuhinjskih pripomočkov, ker to ni pomembno za ta izdelek. Če se uporabijo dinamični filtri, potem to ni več problem. Dinamični filtri omogočajo, da se ustrezni filtri prikažejo samo pri določenih kategorijah izdelkov na spletni strani. Še en korak naprej je, da se uporabnikom ponudijo določene strani izdelkov, ki vključujejo predloge ‘Zanjo’, ‘Zanj‘, ‘Za mami’, ‘Za očeta’ ipd.

Še nekaj primerov pasic:

Marcelino ponuja hitre in učinkovite integracije z vodilnimi ecommerce platformami, vključno z Magento in WordPress Woocommerce.

Platforme vas bodo navdušile z dodatnimi orodji:
– ecommerce analitika v realnem času,
– načrtovanje prihodkov po dnevu, tednu, mesecu ali letu,
– raziskovanje in retargeting občinstva z uporabo ecommerce podatkov,
– Adwords, Facebook and Instagram kampanje, ki avtomatično optimizirajo oglase,
– A/B testiranje z enim klikom.

Magento and WordPress online trgovine dokazano povečujejo konverzije in prodajo. Marcelino ecommerce platforma vključuje:
– napredno iskanje po spletne trgovini,
– navigacijski in dinamični filtri,
– izboljšano samokončanje,
– iskalnik izdelkov,
– priporočila izdelkov,
– merchandising,
– ciljne strani,
– geo targeting,
– rešitve za mobilno iskanje,
– 1:1 personalizacija.

Kontaktirajte Marcelino Team, če želite izvedeti še več o tem, kako spremenite obiskovalce v kupce.

KONTAKTIRAJTE NAS: [email protected]

Print Friendly, PDF & Email
2017-11-14T07:09:12+00:00 november 10th, 2017|blog, marcelino, novice, trgovina|