Kako poslati učinkovito e-mail kampanjo?

Danes vam bomo dali nekaj namigov, kako je lahko vaša e-mail kampanja bolj učinkovita.

Na koncu sporočila se vedno podpišite
Na dnu vašega sporočila vedno vključite podpis. To je eden izmed lažjih načinov, kako privabiti več obiskovalcev na vašo spletno stran. Podpis mora vsebovati vaše osebne podatke, podatke vašega podjetja in link za odjavo. Vaš podpis lahko vsebuje tudi link na vašo spletno stran ali celo na vaše izdelke.

Testirajte povezave s klikom
Pri izdelavi marketinških sporočil uporabljajte različne tekste tako za vsebino kot povezave. Prav tako spreminjajte postavitev slik kot so logotipi in gumbi. Ko boste poslali približno 3 različna sporočila, primerjajte statistične podatke o klikih in videli boste, kaj najbolj deluje.

En klik za odjavo
Če želite izboljšati vašo mejling listo, potem morate imeti 2 stvari: dvojni postopek za prijavo in hiter način za odjavo. Link za odjavo mora prejemnika povezati direktno na stran, preko katere je potem spoštljivo odstranjen z vaše mejling liste.

Povečajte število klikov
Tako spletne strani kot tudi e-novice lahko sicer vsebujejo veliko besedila in grafike, vendar to lahko občasno vašega naročnika odvrne od namena kot je npr. klik na povezavo, da bi videl vašo posebno ponudbo.

Izogibajte se filtrom za neželeno pošto in drugi e-mail marketinški namigi
E-mail marketing je lahko vplivna in poceni metoda za doseganje naših najbolj aktivnih potencialnih kupcev ali obstoječih strank. Lahko poveča ne le našo direktno prodajo, temveč tudi našo kredibilnosti in priporočila.

Ena poglavitnih prednosti e-mail marketinga je, da je pošiljanje e-novic brezplačno, vendar je hkrati očitno, da je tudi neželena pošta postala zelo pogosta in hkrati frustrirajoča. Z neželeno pošto prihajajo filtri za neželeno pošto, s čimer prihaja do blokiranja zakonite e-pošte.

Pravilna selekcija besed
Številni filtri za neželeno pošto delujejo z analiziranjem e-pošte glede na njeno vsebino in uporabljene besede. Številne besede kot so brezplačno, seks in podobno so pogosto ključne besede, ki se najdejo med neželeno pošto. Vaša prioriteta mora biti izogibati se uporabi tovrstnih besed, če želite, da bo vaša novica kar se da strokovna.

Bodite pozorni na oblikovanje
Pri oblikovanju e-novice ohranite preprostost in strokovnost. Prekomerna uporaba različnih barv, pisav, velikosti, slik in podobno se bo hitreje znašla med neželeno pošto. Naj bo vaša e-novica čim bolj jasna in uporabite največ 2 do 3 različne tipe pisav in velikosti.

Konsistentnost je zakon
Uporabite predlogo, če načrtujete pošiljati e-novice konsistentno. Tako boste zagotovili, da bodo vse vaše e-novice zgledale enako. Prav tako bodo delovale strokovno in poudarile bodo vašo blagovno znamko.

Povečajte statistiko odpiranja vaše e-novice z izboljšanjem naslovov
Tako kot pri pismih direktne pošte so tudi naslovi v e-novicah ponavadi najpomebnejši del, da bodo bralci dejansko prebrali e-novico.

Testirajte naslove – Preverite kampanje, ki ste jih poslali v preteklosti. Kateri naslovi so najbolje delovali in vam predstavljali največji odstotek odpiranja oz. klikov?

Pomembnost vsebine – V naslove vključite kar se da pomembne in ustrezne informacije.

Prilagodite naslove – Če imate dodatne informacije o vašem kontaktu, potem jih uprabite v naslovu, da boste pritegnili njihovo pozornost.

Izogibajte se besedam, ki vas uvrstijo med neželeno pošto – Večina strežnikov samodejno filtrira vse e-novice, ki vsebujejo neželene ključne besede v naslovu. Besede, kot so brezplačno, zaloga, ebay, geslo, hipoteka ipd. sprožijo programsko opremo za odkrivanje neželene pošte, zato jih nikoli ne uporabljajte v naslovih.

Vzbudite radovednost – Najboljši način za izboljšanje statistike odpiranja vaše e-novice je, da zbudite zanimanje pri vaših kontaktih. Privlačen naslov jih bo prepričal, da bodo prejemniki odprli in prebrali e-novico, s čimer boste izrazito izboljšali vašo statistiko odpiranja.

Ponudba naj bo jasna – Če pripravljate posebno ponudbo za vaše prejemnike, potem bodite odkriti in jo vključite v naslov.

Poudarite prednosti – Prednosti naj bodo vedno vključene v naslov članka e-novice npr. “E-novica podjetja – 10 namigov za izboljšanje naslovov”.

Enostavna razpoznavnost – Poskrbite, da bodo vaši prejemniki vedeli, da vaša e-novica prihaja od vas. Varljivi naslovi lahko zmedejo ljudi, zato poskušajte ime podjetja vključiti v naslov. Prav tako poskrbite, da bo pri vaši e-novici postavka “Od” vključevala vaše ime in ime podjetja.

Ne uporabljajte klicajev – Izogibajte se pretirani rabi ločil na koncu naslova.

Vedno uporabljajte dvojni postopek za prijavo
Poskrbite, da bodo vaši kontakti imeli dvojni postopek za prijavo. To pomeni, da ko se uporabnik prijavi na vašo listo kontaktov, bo prejel poštno sporočilo s povezavo, na kateri mora s klikom nanjo potrditi svojo prijavo.

Odjava in kontaktne informacije
Vsaka poslana e-novica mora bralcu omogočiti odjavo. Če ne vključite odjave, je to v nekaterih državah nezakonito in takojšen znak za neželeno pošto. Prav tako morate jasno navesti svoje kontaktne podatke (telefon, faks in naslov). Kontaktni podatki hkrati potencialnemu kupcu omogočajo, da se obrne na vas, če vas potrebuje.

Testirajte, testirajte, testirajte
Testiranje je ključno za preprečevanje filtrov za neželeno pošto. E-novico lahko pošljemo na več e-poštnih računov, ki vsebujejo obstoječe filtre za neželeno pošto.

Avtomatski odgovori: Magični triki tržnikov
Avtomatski odgovori lahko delujejo pri vsakem poslu. Ni vam treba prodati preko spleta, da delujejo. Vsebina vašega avtomatskega odgovora mora biti uporabna. Pretirana reklama vaših izdelkov in storitev bo delovala le, če bo dovolj zanimanja za vaše izdelke. Tako raje vključite ustrezne nasvete in informacije za vaše prejemnike, s čimer vas bodo še naprej spremljali in bodo pripravljeni pri vas tudi kaj kupiti.

Vključite tudi personalizacijo (po meri kupca).

Na koncu morate testirati avtomatske odgovore. Prepričajte se, da niso zajeti med filtri za neželeno pošto, prepričajte se, da vaši kontakti prejemajo avtomatske odgovore v pravem vrstnem redu in podobno.

Podpora pri e-mail kampanjah (pomoč pri email kampanjah na Mailchimp, Sendyblue, inštalacija emailing serverja, oblikovanje email kampanje)

Pogovorite se z nami o vašem e-mailing projektu!

KONTAKTIRAJ NAS

Print Friendly, PDF & Email
2017-08-08T02:16:25+00:00 August 7th, 2017|blog, email, emailing, marcelino, novice|