V poletnih mesecih vlada zatišje, toda najbolj vztrajni prodajalci ne popuščajo. Priložnosti se skrivajo v zatišju, saj je konkurenca na dopustih, pri naročnikih pa se pogosto pojavi čas za določena vzdrževanja, za katera skozi leto ni časa ali pa morajo biti končana do 1. septembra ali 1. oktobra, ko se končajo šolske počitnice.

In kako lahko povečamo bazo kontaktov ter povpraševanj, kljub paniki zaradi GDPR? Recept je lahko v dobri nagradni igri s premišljenim konceptom treh skrivnosti in pripravljeno tehnološko platformo ter kvalitetno podporo agencije. Koncept je primeren tudi za B2B.

Ni nujno, da naročniki zapravijo velike proračune za tisoče brezplačnih daril ali masovno oglaševanje. Dovolj je že nekaj atraktivnih nagrad, za katere ni nujno, da jih dobi vsak udeleženec, naslednja sestavina je motiviran »Social-Media Sharing« in na koncu pravilno zgrajen »E-mail Automation«.   Včasih pa zadostuje že atraktivna objava, ki sproži plaz na socialnih medijih. Nekaj poletnih primerov:

Primeri objav so iz spletnih strani ali socialnih skupin partnerjev Marcelino: http://inplast.si, http://www.celjske-mesnine.si, http://rogaska-resort.com, https://biotopic.si

Vsekakor mora vsaka izkušena spletna agencija skupaj z naročnikom odgovoriti na naslednja vprašanja:

  • Kaj je viralnost in katere psihološke ključe bomo uporabili?
  • Kako bomo »content« atraktivno obesili na internet?
  • Kakšna e-sporočila bomo pošiljali naokoli med kampanjo?
  • Kje bomo dobili največ pravih obiskovalcev za naš denar?
  • Na kakšen način bomo izvedli »split« teste in optimizacijo kampanje?

Ko si prodajna ekipa odgovori na vsa vprašanja, je uspeh zagotovljen, prodajni oddelki pa zasuti z naročili. Kontakt: http://marcelino.si – E: [email protected]